Dinamo trece printr-o situație financiară dezastruoasă. Neplătiți de minimum 3 luni, jucătorii și membrii staffului încep să plece, iar acționarul majoritar Pablo Cortacero este de negăsit. În acest context, Radu Birlică, directorul de marketing al clublui, susține că a reușit să găsească o salvare pentru clubul din Ștefan cel Mare.
Investitorul sponsorizează cluburile de tradiție
„Ca să vedeți un paradox, eu sunt plecat din București la o întâlnire cu un viitor partener turc care, culmea, vrea să sponsorizeze clubul cu o sumă foarte mare. El sponsorizează și clubul Fenerbahce și încă un club din prima ligă din Turcia. Au o foarte mare fabrică de îmbrăcăminte din Turcia. Avem o relație personală, l-am convins, i-am explicat situația de la început, i-am spus că avem cea mai frumoasă galerie, că Dinamo este un brand. I-am prezentat și părțile negative și pe cele pozitive și dânșii sunt de acord să se asocieze cu noi în condițiile astea. Unul dintre actualii sponsori m-a sunat și m-a întrebat ce se întâmplă. Le-am zis că sunt la fel de supărat ca ei, dar clubul merge înainte. Sperăm că în ceasul al 16-lea actualul patron va băga banii. Eu am zis că rămân, nu banii sunt importanți pentru mine. Vreau să ajut în continuare clubul și o să ajut până la capăt, chiar dacă am ofertă pe masă de la un club foarte important din România.Chiar am discutat cu niște oameni de afaceri, unul dintre ei era ferm convins că ar fi venit lângă club, dar mi-a zis că îi e greu să vină lângă un club dacă cheltuielile lunare depășesc 200.000 de euro cu taxe”, a declarat Birlică.