Roger Federer este în extaz! Care este motivul fericirii sportivului

Roger Federer este în extaz! Care este motivul fericirii sportivului
  • Postat de: Adrian Horeboiu
  • in

Roger Federer (39 de ani) a avut o apariţie senzaţională în prima zi a lunii decembrie, anunţând oficial întoarcerea celebrului logo „RF” în posesia sa.

Abia acum s-a văzut cu adevărat cât de mult i-a lipsit logo-ul „RF” starului elveţian Roger Federer! Legendarul tenismen şi-a recăpătat după doi ani celebrele iniţialele, iar acestea au fost inscripţionate pentru prima oară pe echipamentul Uniqlo.

Federer nu a putut folosi logo-ul în ultimele două sezoane, pentru că licenţa îi aparţinea fostului său sponsor tehnic, Nike! Roger şi-a recăpătat dreptul asupra acestuia şi s-a bucurat ca un copil după ce a primit noul echipament.

Roger Federer, reacţie nepreţuită după ce şi-a recăpătat logo-ul „RF”

Roger Federer a avut o reacţie nepreţuită atunci când a deschis cutia cu noua colecţie de şepci! Produse de Uniqlo, sponsorul care i-a oferit elveţianului un contract de 300 de milioane de dolari, articolele sportive au fost imprimate cu logo-ul care a devenit sinonim cu cariera sa: „Priviţi-le! Vor fi disponibile pentru voi şi le veţi putea achiziţiona în curând!”, a fost mesajul lui Roger pentru fani.

Federer a fost la fel de bucuros precum un copil care deschide cadoul sub bradul de Crăciun! Noile şepci ale maestrului elveţian au un design asemănător cu cele produse în trecut de Nike, compania care l-a sponsorizat pe Federer aproape toată cariera, până în 2018. Şepcile Uniqlo prezintă un element distinctiv, numele „Roger” fiind inscripţionat în partea din spate.

Soţia lui Roger Federer s-a implicat în crearea designului

Celebrul logo a fost lansat de Nike în urmă cu peste 10 ani, iar soţia tenismenului, Mirka Federer, a avut un rol important în crearea designului! Federer s-a despărţit de Nike deoarece compania americană nu i-a pus pe masă o ofertă de prelungire a contractului la fel de avantajoasă precum cea a japonezilor.

Roger Federer va apărea din nou cu logo-ul său preferat inscripţionat pe echipament, la Australian Open 2021. Primul Grand Slam al noului sezon se va desfăşura cu trei săptămâni mai târziu decât în mod normal, la Melbourne (Australia).

 

Distribuie:

Citeste si:

Ne bucurăm că ai accesat sportghid.ro! Sportghid.ro te introduce în lumea sportului prin știri, articole și reportaje și îți oferă posibilitatea de a afla unde poți să practici sportul preferat!