Categories: Știri

Partener de tradiție al fotbalului românesc, revine ca sponsor al Federației Române de Fotbal

Partener de tradiție al fotbalului românesc, revine ca sponsor al Federației Române de Fotbal după o pauză de un an. Sponsorul FRF sustine si cluburi mari de fotbal din Europa.

Federația Română de Fotbal anunță încheierea unui nou parteneriat cu firma de curierat DHL Express. Acesta nu este primul parteneriat încheiat între cele două instituții, DHL fiind alături de FRF și în perioada 2016 – 2019.

„Prin noul parteneriat, DHL Express va asigura transportul în condiţii de siguranţă şi rapiditate al tuturor expedierilor Federaţiei, de la documente sau echipament sportiv, la materiale de marketing și articole promoționale pentru fanii “naționalei”, în România sau oriunde în lume”, anunță Federația Română de Fotbal pe site-ul oficial.

Pe lângă serviciile de curierat expres, DHL va furniza gratuit şi o gamă variată de ambalaje, soluţii de împachetare, precum şi servicii sau instrumente online de urmărire a expedierilor în timp real.

„Ne bucurăm că un lider de piață în domeniu, DHL, se întoarce în familia fotbalului românesc. Acest nou parteneriat confirmă atât repoziționarea instituției ca actor proactiv în mediul de business, cât și viziunea echipei noastre prin care ne propunem să furnizăm suportul optim pentru performanța sportive. Trăim vremuri speciale în care serviciile de curierat au devenit indispensabile și ne bucurăm că ne-am asociat din nou cu un lider în piața de curierat”, a anunţat președintele Federației Române de Fotbal, Răzvan Burleanu.

DHL este prezentă în peste 220 de ţări şi teritorii din toată lumea și este Partener Logistic Oficial și al cluburilor de fotbal Bayern Munich, Leicester City și Manchester United.

„DHL este cunoscut ca un mare iubitor al sportului la nivel global şi local. Valorile noastre sunt cele pe care le regăsim și în sport – pasiune, rapiditate. Fotbalul este cel mai iubit sport în România și de aceea suntem onorați să continuăm acest frumos parteneriat cu Federația Română de Fotbal și să contribuim la succesul echipei naționale. Știu că Naționala României are extrem de mulți fani în întreaga lume si suntem gata să livrăm performanța echipei la nivel international, ghidați de motto-ul nostru, «Connecting People, improving lives»”, a declarat Agnieszka Blas, Director General DHL Express Romania, cu privire la noul parteneriat încheiat cu Federația Română de Fotbal.

Distribuie:
Iuliana Roca

Pasionată de comunicare, mass media și relații publice, cu peste 20 de ani de experiență în presa scrisă, social media, organizare de evenimente și campanii de comunicare. Mamă a unui băiețel, deține blogul personal de ”scrieri felurite” - iulianaroca.ro -, cu povești inspirate din viață.

Recent Posts

Larisa Iordache s-a vaccinat împotriva COVID-19. Gimnasta a dezvăluit reacțiile ulterioare

Larisa Iordache s-a vaccinat  împotriva COVID-19. Gimnasta a dezvăluit ce reacții a avut ulterior.  …

4 years ago

Simona Halep a fost răzbunată! Secretul victoriei în fața Serenei Williams

Simona Halep a fost răzbunată! După ce a pierdut sferturile de finală în fața Serenei…

4 years ago

Surpriză UEFA! Decizie neașteptată pentru Colțescu, după scandalul de rasism

UEFA a dat verdictul final în cazul scandalului de rasism în care a fost implicat…

4 years ago

”Să nu renunți niciodată!” Mesajul Simonei Halep după revenirea incredibilă din turul secund de la Australian Open

Simona Halep a dovedit astăzi că este o mare campioană. Deși abia în turul secund…

4 years ago

Ce reușită! Simona Halep obține o victorie muncită și spectaculoasă la Australian Open

Simona Halep reușește să obțină o victorie muncită și spectaculoasă în turul secund al turneului…

4 years ago

Succes uriaș la Australian Open! Ce spune Sorana Cîrstea despre victorie

Sorana Cîrstea a obținut o victorie uriașă în turul doi de la Australian Open. Jucătoarea…

4 years ago